dijous, 7 de juliol del 2011

XIII Travessia Badia TOSSA DE MAR - Diumenge 3 de Juliol del 2011

Hola què tal! El passat Dissabte 2 tancàvem la temporada 2010-2011 de Ràdio Taradell fent programes de despedides. Però això vol dir que a partir d'ara podem gaudir de molt temps lliure al cap de setmana, i per això vaig decidir apuntar-me a la XIII Travessia a la Badia de Tossa de Mar. No hi vaig anar sol, nedant m'hi van acompanyar l'Albert (el meu cosí), la Mariona (la meva germana), i en Lluís Tuneu. A l'Albert i a la Mariona ni s'ho van rumiar, i en Lluís tenia els seus dubtes, però jo li vaig comparar la travessia de Tossa amb la travessia a peu pel Cap de Creus, el passat Sant Jordi, i va acceptar. A qui no vaig poder convèncer va ser a la Carme Tuneu. Ja vindràs, ja! Fora l'aigua ens hi acompanyàven en Francesc (la parella de la Mariona), la Carme Tuneu, en Genís Hernández (la parella de la Carme) i la Matilde (la dona d'en Lluís Tuneu). Després de fer la inscripció i pintar-nos el número de dorsal al braç (amb retolador permanent) ens vam dirigir cap a la platja de la Mar Menuda de Tossa, que era el punt d'inici. No arribàvem a les 200 persones per poc. Distància a recórrer: 600 metres, fins a la platja de Tossa de Mar.


Després del petit brífing de la Travessia es va donar el tret de sortida. Una allau humana de cop cap a dins de l'aigua. Els primers 3oo metres era un bany de cosses, braçades, ... Un cop arribats a una boia groga, que era una embarcació d'oci, la travessia girava cap a la dreta per arribar finalment a la platja i a l'arribada. A partir d'aquest punt vaig decidir anar per l'esquerre de les barques per no trobar-me a tanta gent. No sé si va ser bona decisió però per fi vaig poder nedar tranquilament fins a l'arribada. El primer de nosaltres a arribar va ser l'Albert, després la Mariona, seguidament jo i després en Lluís Tuneu. Val a dir que que en Lluís Tuneu era la seva primera travessia pel mar, i això es deixa notar però un cop has trencat el gel ja surt molt millor. Acte seguit vam anar a buscar l'esmorzar, sense beguda perquè se'ls hi havia acabat (quina organització!!!), vam presenciar l'entrega de premis i després vam anar una estona a prendre el sol, l'aigua, els núvols,... és que va fer un temps molt canviant! L'Albert, en Lluís i jo van anar a tirar-nos a les roques, i és que és molt divertit! Després vam anar a dinar i a donar una volta al castell de Tossa. Sorprenent tot el recinte enmurallat a ran de costa. I a mitja tarda cap a casa. L'Albert i jo vam decidir anar a l'Estartit per veure si al Cap de la Barra s'hi podia accedir. Malauradament han tornat a tancar el camí, però el que sí que està obert és el camí de l'Estartit a l'Escala per la muntanya, que no ens el vam perdre!!
Aquest cop no tinc fotos perquè em vaig deixar la càmera a casa: no volia despertar els meus germans d'hora al matí i me'n vaig oblidar. La Carme Tuneu sí que en té:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada