divendres, 8 de juliol del 2011

FESTA MAJOR DE VIC, 5 DE JULIOL DEL 2011

Gràcies a la Festa Major de Vic, el 5 de Juliol, enguany es va escaure en Dimarts, i els "jefes" van decidir de fer pont. Jo havent anat a la travessia de Tossa de Mar em va anar molt bé aquest dia de descans. Si us he de ser sincer, dels actes de la Festa Major de Vic només he assistit a una part del concert estrella, el que es va celebrar a la Plaça Major el Dilluns 4 de Juliol a 2/4 d'11 de la nit. Era un concert imperdible: OBRINT PAS! I per què només vaig assistir a mig concert? Doncs perquè el Dimarts m'esperava una EXCURSIÓ que prometia ser bestial!!!! S'han d'aprofitar els dies en que s'escau una festa local per anar a llocs on normalment hi ha aglomeracions de gent. Però us ho explicaré a la següent entrada.
Obrint Pas, grup valencià, va començar a tocar amb una puntualitat gairebé inusual. No passava ni un minut de l'hora prevista! En Marc i jo vam anar a fer un gelat a la Xixo Vic, la millor gelateria i torroneria que he anat mai!! Vam veure el concert dés d'allà i me'n vaig anar dormir mentre escoltava els crits de la gent al concert, sobretot quan van tocar la cançó "La Flama". Molt encertat el moment de recordar que el LipDub per la Independència (per cert, molts de nosaltres hi sortim) es va fer des de Vic i va agraïr que agaféssin aquest tema seu. Fins aviat!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada