dilluns, 25 de juliol del 2011

El meu llibre de l'estiu

Dés del bloc Biblioteques 2.0 ens proposen que recomanem un llibre per aquests dies que potser ens anirà millor de llegir-ne un. Jo faig la meva recomanació:

Córrer o Morir, de Kilian Jornet


Encara l'haig de comprar, però quan pugui us faré la foto estiuenca amb el llibre.

Actualització: 3 d'Agost!
Ja tinc el llibre del Kilian i l'he posat en un fons del Parc Natural de les Illes Medes, uns dels llocs magnífics que tenim al costat de casa i que serà el lloc escollit per llegir-lo, i m'he permès posar-hi un segon llibre de rutes per la muntanya a Interlaken, el segon emplaçament de les vacances d'aquest any. Espero que us agradin!

1 comentari:

  1. Ep Lluís, veig que has afegit el teu bloc al portal. Benvingut a l'Osonosfera!

    ResponElimina