dissabte, 16 de juliol del 2011

CAMINADA DE FESTA MAJOR DEL BARRI DE LA PLAÇA OSONA - Vic, 16 de Juliol del 2011

Hola a tots! A l'espera del temps que pugui fer demà Diumenge 17, avui al matí he participat en una caminada popular en un tram de l'Anella Verda que voreja la ciutat de Vic. El tram de la Font dels Frares al barri de la Serra de Senferm, de Vic.
Ahir a la nit em van convidar (gràcies a la família Martos - Viñas) a un sopar popular per celebrar la Festa Major del Barri de la Plaça Osona. Gairebé a les 12 vaig saber que hi hauria aquesta caminada, i m'hi vaig apuntar. Aquest matí tenia piscina, i com que la caminada començava a 2/4 de 10 he calculat que tindria temps per fer les dues coses.
La caminada ha començat bastant puntual. L'ambient molt bo i bastanta gent, tenint en compte que avui era dia de mercat. Hem anat fins a la Font dels Frares, aprofitant la nova ruta de l'Anella Verda de Vic. Alguns se sobtaven que tant a prop de Vic hi hagin racons com el d'avui. Si ja ho dic jo, si pots caminar, aprofita-ho, que al costat de casa hi ha paratges tant espectaculars com aquests:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada