dilluns, 5 de març del 2012

VIRUS

Hola què tal gent!! Ara feia dies que no actualitzava el bloc, però hi ha hagut una raó de pes perquè no ho pogués fer: VIRUS.
Us ho explico:
La setmana passada tenia previst participar al Carnaval de Taradell amb els companys de Ràdio Taradell, però la cosa es va complicar el Divendres a les 10 de la nit quan vaig començar a notar els símptomes d'un virus que es va insatl·lar al meu estómac. De fet, ja ho havia fet abans als estómacs dels meus pares i dels meus germans, i sí, per un cop a la vida vaig ser l'últim a patir-lo, i sort, perquè ja sabia les conseqüències que això portaria al darrere.
És per aquest motiu que no he pogut actualitzar el bloc i a sobre no em va permetre participar al carnaval!!!! Us haig de dir que encara avui tinc malestar gàstric...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada