dilluns, 26 de març del 2012

Caminada de RUPIT i PRUIT

Hola què tal gent! Aquest passat cap de setmana vaig assistir a la caminada de Rupit i Pruit. De moment us deixo amb les fotos i estigueu atents per quan actualitzi l'entrada perquè hi haurà la crònica i el tracks,... De moment us deixo amb les fotos:


Per cert, aquest cop fins i tot hi havia fotògraf de la caminada, les fotos i la crònica de les quals les trobareu clicant aquí (www.eixdigital.cat), que em va caçar en aquestes:

 Encarant la primera pujada al costat d'en Ramon Boixeda

Tot arribant a Pruit 

A la Plaça de Rupit, punt i final de l'excursió, ja amb la samarreta de la caminada


Actualització (28 de Març): Doncs sí, tal i com diu el títol de l'entrada vaig assistir a la caminada popular de Rupit i Pruit per celebrar l'entrada a la Primavera. Va ser el passat Diumenge i corresponia amb el cap de setmana del canvi d'hora. Això va voler dir dormir 1 hora menys, ja que a les 2 automàticament passaven a ser les 3. I així, amb 1 hora menys, s'havia de ser puntual a Rupit, punt d'inici i final de la caminada. El despertador canviaria tot sol l'hora? I si no ho feia i anava molt tard? La resposta a tot això us puc dir que va anar tot bé, el despertador va canviar l'hora tot sol i hi vaig poder arribar amb temps d'antelació. Cap allà les 8 del matí van obrir les inscripcions, i com a opinió personal, crec que ja haurien d'haver deixat deixar-nos marxar, ja que quedava 1 hora fins que no ens donéssin el tret de sortida. Vaig aprofitar per anar a comprar un cacaolat al bar botiga de l'entrada del poble i la resta de l'estona la vaig passar al cotxe esperant.
A l'hora de fer la inscripció m'hi vaig trobar gent coneguda que feia temps que no ens trobàvem, com en Santi, l'ex-conserge de l'IES Vic, que tants anys estava amb bon humor aguantant-nos!! També hi vaig trobar gent del grup TAM-TAM Gospel.
Quan faltava 1/4 per donar la sortida, vaig decidir anar-hi, i m'hi vaig trobar a molta gent. Fins i tot els bessons Ramon i Jordi Boixeda, de Sant Julià de Vilatorta, uns ex-companys de classe des de pàrvuls fins a 4t. d'ESO. Si ja se sap, marxes sol i t'hi trobes a tothom.
A les 9 en punt van fer esclatar un coet com a tret de sortida, i tota la massa de caminadors vam començar a avançar. Anava dels últims, però vaig aconseguir avançar a bastanta gent a la pujada. La ruta va començar pel mig del poble amb una suau pujada. Jo no sé si va ser pel canvi d'hora que fins a l'esmorzar semblava que anés endormiscat. Sort que feia fresqueta. L'esmorzar va ser a la Devesa, un punt per on passa l'antiga carretera de Vic a Olot. Un bon avituallament, mab entrepà de botifarra, begudes i fruita. Altre cop vaig trobar-m'hi gent coneguda, com la Crepi de Taradell o la Txell i en Camps. Després d'esmorzar vam seguir un petit tram per la carretera, la qual llavors la vam deixar per passar per un camí direcció Nord amb unes fantàstiques vistes als Pirineus, el Puigsacalm i el Pla d'Aiats. Com més a prop del Pla d'Aiats més ganes de pujar-hi, però no, ens vam quedar a baix.

El Puigsacalm i els Pirineus

El Pla d'Aiats

Una altra opinió personal és que d'aquí s'hagués pogut bifucar la caminada i fer un circuit complementari per qui tingués ganes de pujar-hi (al Pla d'Aiats) i acabar d'arrodonir la caminada. Al cap de poc vaig arribar a Pruit


i allà ens hi esperava un avituallament amb líquids. També volia dir que ja s'estava acabant la caminada. Carai, que ràpid m'havia passat!! Quan t'ho passes bé passa ràpid el temps!! I el punt i final de la caminada no era al punt de sortida, sinó que era a la Plaça de Rupit, davant l'església. Com a obsquis ens van fer entrega d'un clauer i d'una samarreta tècnica.
En resum, una molt bona caminada marcada pel bon temps, el canvi d'hora i plena d'amics.

TRACKS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada