dilluns, 4 d’abril del 2011

Dissabte poc normal

Hola què tal! Tal i com ja us vaig avançar, Dissabte 2 d'Abril del 2011 va ser poc normal. M'explico: Com cada Dissabte al matí poc abans de les 11 m'adreço a les instal·lacions de Ràdio Taradell al Centre Cultural Costa i Font per fer un programa de novetats tecnològiques. El programa es diu Fase Beta i jo presento la secció de fotografia. El cas és que també participo, molt poc, al programa En Construcció a la part final, que em fan comentar una notícia sorprenent i sorpresa sense que jo m'ho hagi pogut preparar. La notíca que em van fer comentar va ser sobre fenòmens paranormals en una casa que ja ni recordo el lloc. El fet és que al cap de menys de 15 minuts, i sense precedents mentre jo he sigut de tècnic a l'emissora, va i l'ordinador central es penja provocant la impossibilitat de fer entrar qualsevol tipus de música, amb tot el xou que hi va haver. Sort que hi havien en Marc i en Josep Miquel, que sinó... Suposo que la notícia no hi va tenir res a veure però la broma ja circulava per allà en aquells moments. Si això sembla poc, a la tarda a les 4 hi torno per fer El Galliner 5D, un programa infantil, i a l'hora del conte vaig proposar que deixéssim l'ordinador en pau i utulitzar el CD. Sorpresa!! A mig conte vaig haver de canviar de platina de CD perquè ens va deixar a l'estacada. Però si fins i tot en Quim va poder pre-escoltar-ho sense problemes!! En fi, que d'avorriment gens!!! I ja vau veure com va seguir el dia a l'ULTRA CAKO GUILLERIES XTREM!!
Fins aviat i no us perdeu la crònica del Diumenge!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada