divendres, 8 d’abril del 2011

11a edició PREMIS RAC. 7 d'Abril del 2011

Què tal gent! Avui dia 7 ha estat divertit: hem assistit com a convidats a l'onzena entrega dels premis RAC (Ràdio Associació de Catalunya). El meu estat físic no era el millor (d'això l'alèrgia en té la culpa), els meus ulls estaven un 10% practicables... però al final he pogut assistir-hi.
Una setmana abans el director de Ràdio Taradell, en David Bigas, em fa la pregunta que si volia anar a l'entrega dels premis RAC d'aquest any. Jo li vaig respondre que aquestes coses gairebé ni s'han de demanar. Llavors vosaltres us preguntareu: I per què li demana amb en Lluís i no a qualsevol altre? Doncs senzillament perquè hi vam presentar el programa que s'emet els Diumenges al migdia, el Fem Memòria, un programa d'entrevistes a la gent gran de Taradell per esbrinar, o millor dit, recordar, fer memòria, de com es vivia a Taradell i temes del passat. El programa el formem: Jordi Estrada, Guillem Rovira i Quim Aumatell com a locutors, i jo com a tècnic del programa. He de dir que en Jordi, el pare d'en Quim, hi juga un paper molt especial, perquè sense ell em sembla que el programa seria molt més difícil. L'expedició de Barcelona vam ser en David Bigas, en Quim, en Guillem i jo. Objectiu: passar-ho de conya. Bé, això i fer relacions, que si porten a bon port ben aviat en tindreu notícies. També hi havia la missió del mejar, sí, la que tothom ja coneix...
Un cop arribats a Barcelona va ser el moment de com accedir a un pàrquing públic: imperdible la Plaça Espanya en plena hora punta. Destí: Gran Via 400, a l'Auditori de l'ONCE de Barcelona. Arribem bé i de seguida ens fan entrar a seure, i sort, perquè hi havia tanta gent que fins i tot algú no va trobar seient lliure. La gala va transcórrer normal en un acte d'aquest tipus: parlaments, agraïments, brometes,... a destacar que per fer més amè l'acte i va assistir la Cobla Contemporània, amb peces seves tant peculiars. Algú ho havia de dir: Hi feia una calor espantosa, almenys al lloc a ón vam escollir nosaltres.
Llistat dels veredictes del jurat:
http://www.radioassociacio.com/quadreveredictes.pdf
Llavors va venir la feina dels contactes, les fotos,... hem de dir que l'equip d'investigació format per en Quim i en Guillem encara ara estant buscant a la Mari Pau Huguet, que es va esmunyir com tota una professional/professionala. La veritat que podem dir que objectiu aconseguit, i més ho podrem dir si en un futur no llunyà els contactes que hi van haver es facin realitat!!
Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada