dilluns, 2 de gener de 2012

SEMPRE EN POSITIU

Com ja sabeu, el passat mes de Desembre de l'any passat (2011) vaig agafar una tendinitis a la cama dreta el qual em vaig veure obligat a un descans que NO tenia previst (1 mes de baixa laboral), i menys encara quan tenia previst anar a les Agudes i a la Creu de Gurb a pujar el Pessebre, fer alguna cosa especial per Cap d'Any (veure sortir el sol des de Matagalls, per exemple), i probar d'anar a esquiar, o a patinar sobre gel a Manlleu... Però sempre cal agafar-se les coses pel costat positiu, per exemple:

1. Vaig poder fer descans de les caminades anteriors: Matagalls-Vic, Matagalls Surprise, Rupit-Taradell.

2. Vaig poder gaudir de dies com aquests:


3. Vaig poder anar a fer recuperació arran de mar i de pas fer una visita a en Pere i família (Gràcies per TOT):


I tot això més: com per exemple anar al World Press Photo 2011, a la Fira de Santa Llúcia de Barcelona i Taradell, al sopar de final de temporada del Grup Sardanista Riallera, entre moltes altres coses, i així la recuparació no es fa tant lenta:

EN GENERAL


L'AMIC INVISIBLE A RÀDIO TARADELL AMB ELS COMPANYS DE EN CONSTUCCIÓ




FIRA DE L'AVET D'ESPINELVES


PRESENTACIÓ DEL CALENDARI ERÒTIC
"2012 RÀDIO TARADELL AL NATURAL"


Tampoc em vaig perdre a "Marc i Quim" fent una versió de Coldplay:


M'agradaria parlar en especial del Sopar de Final de Temporada del Grup Sardanista Riallera, ja que em vaig endur una grata sorpresa quan em van fer entrega d'un trofeu com a ballador quan només els havia anat a ajudar un parell de dies. També destacar que gràcies a l'Elvira i tot el seu equip d'estilistes, d'Elvi Estil, vaig aconseguir fer por a més d'algun nen petit de la festa; Gràcies ELVIRA!!



I també destacar l'espectacular actuació del TAM-TAM Gospel a l'Auditori de Barcelona dins dels concerts Els Grans del Gospel:



QUE TINGUEU UN BON ANY!!