dilluns, 2 de gener del 2012

SEMPRE EN POSITIU

Com ja sabeu, el passat mes de Desembre de l'any passat (2011) vaig agafar una tendinitis a la cama dreta el qual em vaig veure obligat a un descans que NO tenia previst (1 mes de baixa laboral), i menys encara quan tenia previst anar a les Agudes i a la Creu de Gurb a pujar el Pessebre, fer alguna cosa especial per Cap d'Any (veure sortir el sol des de Matagalls, per exemple), i probar d'anar a esquiar, o a patinar sobre gel a Manlleu... Però sempre cal agafar-se les coses pel costat positiu, per exemple:

1. Vaig poder fer descans de les caminades anteriors: Matagalls-Vic, Matagalls Surprise, Rupit-Taradell.

2. Vaig poder gaudir de dies com aquests:


3. Vaig poder anar a fer recuperació arran de mar i de pas fer una visita a en Pere i família (Gràcies per TOT):


I tot això més: com per exemple anar al World Press Photo 2011, a la Fira de Santa Llúcia de Barcelona i Taradell, al sopar de final de temporada del Grup Sardanista Riallera, entre moltes altres coses, i així la recuparació no es fa tant lenta:

EN GENERAL


L'AMIC INVISIBLE A RÀDIO TARADELL AMB ELS COMPANYS DE EN CONSTUCCIÓ




FIRA DE L'AVET D'ESPINELVES


PRESENTACIÓ DEL CALENDARI ERÒTIC
"2012 RÀDIO TARADELL AL NATURAL"


Tampoc em vaig perdre a "Marc i Quim" fent una versió de Coldplay:


M'agradaria parlar en especial del Sopar de Final de Temporada del Grup Sardanista Riallera, ja que em vaig endur una grata sorpresa quan em van fer entrega d'un trofeu com a ballador quan només els havia anat a ajudar un parell de dies. També destacar que gràcies a l'Elvira i tot el seu equip d'estilistes, d'Elvi Estil, vaig aconseguir fer por a més d'algun nen petit de la festa; Gràcies ELVIRA!!



I també destacar l'espectacular actuació del TAM-TAM Gospel a l'Auditori de Barcelona dins dels concerts Els Grans del Gospel:



QUE TINGUEU UN BON ANY!!


1 comentari:

  1. Lluis m'ha agradat molt el post..... anims que quan ens ajuntem per fer una caminata, no hi haurà qui et pari.
    L'important de ser positiu és la motivació personal.
    Una abraçada i que els reis et portin un bon regal!!

    ResponElimina