dissabte, 28 de gener del 2012

ELS 40 DE L'ÀLEX

Hola què tal gent!! Aquesta nit passada he anat a una festa d'aniversari del meu amic Àlex, i si us haig de ser sincer em sembla que d'aquesta festa tots els que hi érem no se'ns oblidarà pas facilment. I és perquè una de les sorpreses del sopar era un concert en directe, en exclusiva i en privat dels


Però rebobinem la cinta i anem a l'inici.
Fa uns dies em van convidar a una festa un Divendres a la nit, cosa estranya, ja que normalment les festes solen ser els Dissabtes, però vaig acceptar sense pensar-m'hi perquè era una festa per l'Àlex, el meu primer entrenador de sardanes a dins de la colla Montseny, la colla juvenil de la Riallera, allà per l'any 1995. Amb la mà de coses que ens han passat amb l'Àlex!!: el fons, els aires, els assajos, les festes, les tornades amb cotxe cap a casa... Àlex, t'en recordes del dia que hi havia tanta boira i una mica més i no ens mengem els senyals de trànsit?, o el dia que el tapacubos del teu cotxe va decidir independitzar-se quan va passar per la carretera gruyere (la carretera de Sant Marc)... En fi, per això i moltes coses més, vaig acceptar d'anar-hi.
A les 8 del vespre hem quedat al Seminari de Vic, ja que allà hi hem fet el sopar. I ben puntual hi he arribat. En Marc, el meu germà m'esatva esperant al camp de futbol del costat perquè ha descobert una de les sorpreses del sopar, de fet, també era una sorpresa per nosaltres: els DEPT assajant a la sala d'actes del Seminari!!! Éren allà per nosaltres???!!!! El que sí que hem tingut clar és que l'Àlex els hi gestiona la seva web: www.dept.cat. Un cop a dins ens hem dirigit cap al menjador del costat de la sala d'actes, i a dins la sala ens hi hem trobat a la Núria, la dona de l'Àlex, amb els seus fills i parlant amb els DEPT. I sí, era una sorpresa per nosaltres!!!!! Però la Núria de seguida ens ha fet fora i ens ha dit que el menjador que havíem d'anar era a l'altra banda, és a dir, al segon menjador. Altre cop cap a l'entrada per dir-ho als altres i acompanyar-los fins al destí correcte, sense esbombar la sorpresa. Un cop situats a l'entrada hem esperat a que arribéssin els altres, unes 60 persones!!  Llavors hem anat cap al menjador i allà ens hem esperat a que portéssin l'Àlex, que no sabia res de res. Al cap de poc, l'han entrat amb els ulls tapats i li hem cridat FELICITATS!!! Quina cara que ha posat!!! Llavors ha començat el sopar, una mena de bufet lliure, el pastís, el brindis, els preparatius dels àlbums sorpresa,... Un cop hem acabat de sopar hi ha hagut projecció de fotos, l'entrega dels àlbums, i altre cop a tapar-li els ulls. Llavors venia la sopresa més gran, el concert en exclusiva i en privat de DEPT, però esclar, amb els ulls tapats abans li hem fet donar unes quantes voltes pels passadissos. Un cop l'hem ubicat a la sala d'actes, i encara amb els ulls tapats, els DEPT ens han sorprès amb un toc de bateria com si fos un petard, espantant a més d'un, sobretot a l'Àlex, que s'ha tret les ulleres que li tapaven la visió i ha descobert qui eren. I així ha començat el concert. Que divertit, un concert en privat dels DEPT!!!!! Això sí que m'ha sorprès!!! Fins i tot l'han fet cantar (tancarééééé...):


Realment ja ni m'en recordo de quants temes han tocat, però ho han fet sensacional i en abundància!!!
I per final de festa uns quants hem anat a fer el got a la Jazz Cava!!!



Si ja us dic jo, que d'aquesta festa ens en recordarem per molt i molt de temps!! Per cert Núria, em sembla que l'any que vé...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada