dilluns, 30 de gener del 2012

ELS 3 TOMBS DE SANTA EUGÈNIA DE BERGA i LA NEU AL MONTSENY

Hola a tothom! Quin Cap de Setmana més intens!! No hi ha hagut temps per aborrir-se!! I Diumenge no va ser l'excepció, ans el contrari!!
Pel matí ens esperava un esmorzar a Santa Eugènia de Berga organitzat pel passant dels 3 Tombs, que enguany s'estrenava com a Festa d'Interès Nacional. Amb el rebombori de la neu del Dissabte, em vaig quedar clapat fins a les 11 del matí (feia moltíííísims dies que no em passava), però de seguida vam decidir amb en Marc baixar a Santa Eugènia amb la Boira (la gossa) a peu. Em pensava que anàvem molt tard i que hauríem de veure el passant dés de segona fila, però no, vam arribar amb el temps just de posar-nos al davant del nostre lloc preferit del passant, a darrere l'Església, amb el sol de cara, que amb el fred que feia s'agaraïa. Vam veure tots els 3 tombs des del principi fins al final, i llavors vam anar a veure les paradetes i a comprar postres.



Realment val la pena visitar aquesta festa a Santa Eugènia, per mi, és el millor passant de tots els que es fan, i no em digueu el per què, perquè sinceramnet no ho sé, és l'aire que s'hi respira de pagès,...



I a la tarda vam decidir anar a veure la neu del Montseny, començant per l'Enclusa de Taradell i seguint cap a Viladrau, Sant Marçal, Coll de Revell i tornar. L'expedició érem en David i la Berta, en Marc i jo.



Espectacular la vista de Les Agudes nevades completament i vermelloses de la posta de sol!!
Salut i alerta amb el temps, que diuen que a mitja setmana pinten bastos!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada