dijous, 5 de maig del 2011

Preparant el TrailWalker

Hola què tal. Avui mentre preparavem el menjar per portar a la Camper de CampuVic els dos membres de l'equip de suport, en Jordi i jo, a la bústia del correu elèctrònic ens esperava una notícia bastant xunga: en Quim s'ha lesionat, una tenditis, que el deixa fora per caminar el TrailWalker. En un primer moment m'han vingut tot de coses pel cap (i amb les ganes i el temps i els diners que hi hem invertit), però en comptes d'una gerra d'aigua freda aquest cop m'ha vingut d'aigua calenta. Acte seguit he parlat amb la Carme i m'ha explicat que era cert, i que en Quim ja s'ha buscat un substitut: en Sergi Piquer. En Sergi acaba de venir de l'Àfrica de fer la Marathon Des Sables i ens ve a ajudar a nosaltres. Tot un honor. Sergi, des d'aquí et dono la benvinguda i les gràcies per acceptar aquest repte. Per nosaltres és molt important i ens ha significat molt, encara que jo formi part de l'eqiup de suport m'hi he involucrat molt, moltíssim. Així que espero que ens coneguem Dissabte i que quedi l'amistat per sempre! I un missatge per en Quim: et trobarem a faltar, i molt, i que et recuperis aviat, i si Dissabte t'avorreixes ja saps que tens un lloc reservat a la Camper, amb l'equip de suport.
I després de la notícia, el que realment importa i penso que aquesta aventura que succeïrà el pròxim Cap de Setmana ha servit per una cosa molt important: la possibilitat d'haver conegut a persones que ho deixarien tot per ajudar-te i que l'amistat no marxarà un cop hagi acabat el TrialWalker.
I fins aviat, que la TrailWalker ens espera! (Quins nervis...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada