dijous, 24 de novembre del 2011

TENDINITIS CREPITANT PERONEAL EXTREMITAT INFERIOR DRETA

Què tal gent! El títol diu la relitat. No és broma. Us en recordeu de la picada?


Doncs resulta que de picada res de res!! És una tendinitis, i això vol dir que de moment he de passar una setmana en total repòs i amb la cama enlaire, vaja, un aborriment total. I per si fos poc, baixa laboral! I a sobre no puc anar a casa meva perquè els qui em coneixen ja saben que és un pis per esportistes (un quart sense ascensor). Ara passaré uns dies a casa els meus pares de vacances forçades. Sort que hi ha el meu germà, en Marc que suposo que farà de taxista, cuiner,... En fi, que penso aprofitar això per fer descans absolut. Us deixo amb una foto (com no) de la ferula planar que m'han posat:


El nom estraqny vol dir guix. Sí, m'han posat guix per dintre per assegurar-se que no es mogui ni un pèl.
Fins aviat!

2 comentaris:

  1. Ànims! Que no serà res! Et trobarem a faltar diumenge!

    ResponElimina
  2. Cuida't molt, has de pensar que aquest repós és una part més de l'entrenament, per gaudir de mil i una muntanyes.

    ResponElimina